کد خبر: 1180859
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳
سپاهان با کسب برتری مقابل استقلال، اولین شکست جواد نکونام را در این فصل رقم زد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از آنا، تیم‌های سپاهان و استقلال در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند ودر پایان سپاهان به برتری یک بر صفر رسید.

داور: کوپال ناظمی

اخطار: رضا شکاری و فرشاد احمد‌زاده (سپاهان) - ایمان سلیمی، جواد نکونام (سرمربی) و سید حسین حسینی (استقلال)

اخراج: حمیدرضا رجبی (مربی استقلال) - فرشاد احمدزاده (سپاهان)

گل: رضا اسدی (۹+۴۵پ)

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمدجواد حسین‌نژاد (۸۰- سیاوش یزدانی)، محمد قربانی، رضا شکاری، فرشاد احمد‌زاده، رضا اسدی و شهریار مغانلو

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، صالح حردانی (۷۶- آرمان رمضانی)، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی (۸۹- پیمان بابایی)، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس (۸۹- جعفر سلمانی)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، امیرارسلان مطهری (۷۶- مهرداد محمدی) و کوین یامگا

نیمه اول دو تیم بازی متعادلی را برگزار کردند و صاحب موقعیت‌هایی شدند که بهترین فرصت استقلال را کوین یامگا از دست داد، اما اعلام پنالتی برای سپاهان را رضا اسدی با وجود آنکه سید حسین حسینی ضربه اول را گرفت، تبدیل به گل برتری زردپوشان اصفهان کرد.

در نیمه دوم استقلال تلاش کرد تا بازی را به تساوی بکشاند و به همین منظور صاحب فرصت‌های خوبی شد، اما سپاهان نیز عقب ننشسیت و موقعیت‌هایی را روی دروازه آبی‌پوشان پایتخت ایجاد کرد. فشار دو تیم روی دروازه یکدیگر گل دیگری را در برنداشت و در نهایت سپاهان به پیروزی یک بر صفر رسید.

با این نتیجه سپاهان با ۹ امتیاز صدرنشین شد و استقلال با ۶ امتیازی که داشت در رده دوم باقی ماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار